четвртак, 31. март 2011.

Logo za klub „Easy” u finalu kineskog Hiiibrand 2010 konkursa


Logo za klub „Easy” autora Jovana Tarbuka, našao se u finalu kineskog međunarodnog logo dizajn "Hiiibrand 2010" konkursa. Cilj organizatora "Hiiibrand 2010" je da se prikupe i nagrade odlični radovi dizajnera koji kreiranju logotipa posvećuju više pažnje. Do 31. oktobra na "Hiiibrand 2010" adresu je stiglo 4,136 logotipskih rešenja iz više od 60 zemalja širom sveta, a ogroman broj pristiglih radova je veoma visokog kvaliteta. Nakon 4 meseca rigorozne selekcije, izabrano je 202 finalista, od kojih je 164 iz profesionalnih grupa dok njih 38 predstavljaju studentske grupe. Iz Srbije su u finale ušla tri takmičara. Bojan Stefanović za VibrantDrive logo, Jovan Tarbuk za Club Easy logo i Nikola Vukašinovič za logo 14. Međunarodnog pozorišnog festivala. Odbor "Hiiibrand 2010" će u aprilu objaviti spisak učesnika koji su osvojili zlatnu, srebrnu i bronzanu medalju i ostale specijalne nagrade. link http://www.hiiibrand.com/article.php?id=194

Нема коментара:

Постави коментар